Вивчення освітньої компоненти «Методико-виконавський аналіз педагогічного репертуару ЗВО» забезпечує засвоєння теоретичних та практичних засад роботи педагога-духовика з фаху у закладах вищої музичної освіти, допомагає орієнтуватися в особливостях історично сформованих жанрів і стилів від бароко до XXI ст., дає можливість реалізувати в практичних навичках методичні та теоретичні знання.
В теоретичній частині курсу основна увага приділена закономірностям, обґрунтованим специфікою стилів та жанрів, та методам їхнього освоєння на обраному духовому інструменті. Детально обговорюються історично зумовлені практики виконання та їхнє відображення у нотному тексті. Практична частина присвячена відпрацюванню педагогічних навичок на прикладах як студентських виконань (у формі відкритого заняття), так і аналізу записів (у формі обговорювань).
Принципова відмінність цієї освітньої компоненти від курсів історії зарубіжної / української музики або історії виконавства на духових інструментах полягає в тому, що музичний матеріал аналізується з точки зору не композиційних, стильових, жанрових властивостей, як в історичних курсах, а саме методико-виконавських проблем (які, в свою чергу, вже зумовлені композиційними, стильовими та жанровими властивостями) та можливих шляхів їх вирішення.
Окрему увагу приділено переліку рекомендованої літератури, що є спробою впорядкування української методичної літератури, якої так потребує сучасна вітчизняна музична освіта. У переліку використано досвід науковців В. Апатського, П. Круля, В. Посвалюка та ін., які зробили помітний внесок у впорядкування вітчизняних джерел.
- Teacher: Олександр Сергійович Плохотнюк
пропонується педагогічній громадськості і за умови схвальної оцінки набуває поширення як педагогічна інновація.
- Teacher: Олександр Сергійович Плохотнюк