Основи наукових досліджень
Викладач - Крутько Олена Миколаївна, тел. 066-247-19-90
e-mail: kruen77@gmail.com
Викладач - Крутько Олена Миколаївна, тел. 066-247-19-90
e-mail: kruen77@gmail.com
Курсова робота є одним із видів наукової роботи, самостійним навчально-науковим дослідженням здобувачів освіти, яке виконується з освітнього компоненту педагогіка. Основними метою виконання курсової роботи є формування у здобувачів освіти навичок проведення наукових досліджень, розвиток творчих і самостійних навичок, оволодіння загальнонауковими і спеціальними методами сучасних наукових досліджень, а також поглиблення вивчення будь-якої теми з освітньої дисципліни.
Попередні умови (дисципліни) необхідні для вивчення даної дисципліни
Підготовка та написання курсових робіт допомагає здобувачу освіти значно розширити й поглибити спеціальні знання з окремих дисциплін, набути досвіду самостійного вивчення та аналізу спеціальної літератури.
Інші умови
Мета курсової роботи полягає в тому, щоб навчити здобувачів освіти на основі вивчення обов'язкової наукової та навчальної літератури самостійно висвітлювати зміст певної теми, прищепити інтерес до наукового дослідження, формувати основні професійні вміння.
Завдання здобувача освіти полягає у формулюванні в курсовій роботі нових наукових положень в галузі педагогіки. У процесі викладу питань теми здобувач освіти повинен продемонструвати здатність осмислено користуватись науковою літературою, вміти науково опрацювати фактичний матеріал, дослідити ефективність методичних прийомів, пов'язати теоретичний матеріал із практикою навчання в початковій школі, дослідити передовий досвід, зробити узагальнення та конкретні висновки.
Підготовка курсового дослідження дозволяє також навчити здобувачів освіти:
— знаходити необхідну для написання роботи літературу, користуватись каталогами, бібліографічними, алфавітними, предметними покажчиками, реферативними збірниками;
— виділяти головне в прочитаному, аналізувати і порівнювати різні погляди, формувати власну точку зору, послідовно і логічно викладати матеріал;
— методиці роботи з науковими джерелами;
— навичкам узагальнення передового педагогічного досвіду;
— навичкам коректного використання наукового апарату: правильно цитувати джерела, давати посилання на наведені у тексті факти, правильно оформляти вихідні дані використаної літератури тощо.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен набути таких програмних компетентностей:
Попередні умови (дисципліни) необхідні для вивчення даної дисципліни
Підготовка та написання курсових робіт допомагає здобувачу освіти значно розширити й поглибити спеціальні знання з окремих дисциплін, набути досвіду самостійного вивчення та аналізу спеціальної літератури.
Інші умови
Мета курсової роботи полягає в тому, щоб навчити здобувачів освіти на основі вивчення обов'язкової наукової та навчальної літератури самостійно висвітлювати зміст певної теми, прищепити інтерес до наукового дослідження, формувати основні професійні вміння.
Завдання здобувача освіти полягає у формулюванні в курсовій роботі нових наукових положень в галузі педагогіки. У процесі викладу питань теми здобувач освіти повинен продемонструвати здатність осмислено користуватись науковою літературою, вміти науково опрацювати фактичний матеріал, дослідити ефективність методичних прийомів, пов'язати теоретичний матеріал із практикою навчання в початковій школі, дослідити передовий досвід, зробити узагальнення та конкретні висновки.
Підготовка курсового дослідження дозволяє також навчити здобувачів освіти:
— знаходити необхідну для написання роботи літературу, користуватись каталогами, бібліографічними, алфавітними, предметними покажчиками, реферативними збірниками;
— виділяти головне в прочитаному, аналізувати і порівнювати різні погляди, формувати власну точку зору, послідовно і логічно викладати матеріал;
— методиці роботи з науковими джерелами;
— навичкам узагальнення передового педагогічного досвіду;
— навичкам коректного використання наукового апарату: правильно цитувати джерела, давати посилання на наведені у тексті факти, правильно оформляти вихідні дані використаної літератури тощо.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен набути таких програмних компетентностей:
- Teacher: Ганна Анатоліївна Фоменко
Вивчення курсу «Методика розвитку мовлення і навчання елементів грамоти» є частиною загальної системи освіти майбутніх педагогів. Курс є особливо важливим для вивчення в рамках спеціальності «Дошкільна освіта», оскільки закладає основу теоретичних і практичних знань з розвитку мовлення та елементів граматики, необхідних для педагогічної діяльності: виховання мовленнєвої особистості дитини, своєчасного та ефективного опанування мовленням та мовою, для здійснення комунікативно-мовленнєвої діяльності; оволодіння дитиною літературними нормами і культурою мовлення та спілкування.
Мета дисципліни – ознайомлення майбутніх фахівців з теоретичними знаннями, лінгвістичними, лінгводидактичними, психофізіологічними засадами навчання рідної мови та формування професійно-мовленнєвої компетентності щодо розвитку мовлення дітей дошкільного віку, навчання їх рідної мови, виховання мовленнєвої культури.
Основні завдання дисципліни:
- озброєння здобувачів освіти науковими знаннями з мовознавства, які є обов'язковою умовою ефективності розробки навчальних технологій мовленнєвої діяльності та спілкування дітей дошкільного віку;
- озброєння здобувачів освіти знаннями з методики розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей від народження до 6 (7) років;
- формування у здобувачів освіти умінь і навичок планування різних видів роботи з розвитку мовлення, навчання мови, виховання мовленнєвої культури в різних вікових групах дошкільного навчального закладу;
- прищеплення здобувачам освіти навичок коригування відхилень і вад у мовленні дітей, що виникли за різних причин.
Мета дисципліни – ознайомлення майбутніх фахівців з теоретичними знаннями, лінгвістичними, лінгводидактичними, психофізіологічними засадами навчання рідної мови та формування професійно-мовленнєвої компетентності щодо розвитку мовлення дітей дошкільного віку, навчання їх рідної мови, виховання мовленнєвої культури.
Основні завдання дисципліни:
- озброєння здобувачів освіти науковими знаннями з мовознавства, які є обов'язковою умовою ефективності розробки навчальних технологій мовленнєвої діяльності та спілкування дітей дошкільного віку;
- озброєння здобувачів освіти знаннями з методики розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей від народження до 6 (7) років;
- формування у здобувачів освіти умінь і навичок планування різних видів роботи з розвитку мовлення, навчання мови, виховання мовленнєвої культури в різних вікових групах дошкільного навчального закладу;
- прищеплення здобувачам освіти навичок коригування відхилень і вад у мовленні дітей, що виникли за різних причин.
- Teacher: Ганна Анатоліївна Фоменко
- Teacher: Ірина Сергіївна Масловська

- Teacher: Ірина Сергіївна Масловська
Програма курсу передбачає теоретичне та практичне опанування здобувачами освіти основ педагогічної професії, особливості педагогічної діяльності вихователя, його професіоналізму.
Метою курсу «Теорія і методика співпраці з родиною» – є обґрунтування
важливості соціальної ролі родини, особливості співпраці сімейного і суспільного дошкільного виховання, знайомство їх з видами, особливостями, функціями сучасної родини, розкриття змісту основних форм співпраці з родиною, знайомство з особливостями, сучасними тенденціями розвитку сімейного виховання, документами, що регламентують і регулюють сімейну політику України.
Завдання курсу:
1. Сприяти міцному усвідомленому засвоєнню здобувачами освіти змісту і суті курсу, розумінню ролі родини і дошкільного закладу у виховання дошкільників;
2. Ознайомити зі змістом та основними формами співпраці з родинами в умовах дошкільного закладу і поза ним;
3. Ознайомити майбутніх вихователів із системою законодавчих документів, що регламентують сімейну політику і захищають дитинство.
4. Опанувати практичні методи та прийоми співпраці дошкільного закладу із
родинами;
5. Виховувати прагнення й інтерес до організації взаємодії дошкільних закладів з родинами
Метою курсу «Теорія і методика співпраці з родиною» – є обґрунтування
важливості соціальної ролі родини, особливості співпраці сімейного і суспільного дошкільного виховання, знайомство їх з видами, особливостями, функціями сучасної родини, розкриття змісту основних форм співпраці з родиною, знайомство з особливостями, сучасними тенденціями розвитку сімейного виховання, документами, що регламентують і регулюють сімейну політику України.
Завдання курсу:
1. Сприяти міцному усвідомленому засвоєнню здобувачами освіти змісту і суті курсу, розумінню ролі родини і дошкільного закладу у виховання дошкільників;
2. Ознайомити зі змістом та основними формами співпраці з родинами в умовах дошкільного закладу і поза ним;
3. Ознайомити майбутніх вихователів із системою законодавчих документів, що регламентують сімейну політику і захищають дитинство.
4. Опанувати практичні методи та прийоми співпраці дошкільного закладу із
родинами;
5. Виховувати прагнення й інтерес до організації взаємодії дошкільних закладів з родинами
- Teacher: Ганна Анатоліївна Фоменко