Шановні здобувачі фахової предвищої освіти, розпочинаємо новий курс «Фізкультурно-спортивна рекреація»
Мета й завдання курсу
Мета - формування знань та умінь, необхідних для успішної практичної діяльності в оздоровчо-рекреаційній сфері. Розкрити значення багатофункціональної діяльності фахівця оздоровчо-рекреаційної діяльності.
Програма освітнього компоненту «Фізично-спортивна рекреація » визначає обсяги знань, які повинен опанувати фаховий молодший бакалавр відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу даної дисципліни, необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень здобувачів фахової передвищої освіти.
«Фізично-спортивна реакреація» є складовою частиною дисциплін спеціальності 014 «Середня освіта (фізична культура)». Її вивчення передбачає розв'язання низки завдань професійної підготовки фахівців, зокрема: професійно-педагогічну діяльність вчителя фізичної культури, фахівця з оздоровчої фізичної культури та фітнесу; професійної підготовки висококваліфікованих і конкуренто¬спроможних фахівців у галузі освіти та педагогіки, відповідно до вітчизняних та європейських стандартів; опанування науковими теоріями, на яких ґрунтується процес використання фізичних вправ із різними цільовими установками (розвиваючою, оздоровчою, рекреаційною); опанування системою знань про закономірності процесу навчання і виховання здобувачів освіти; особливостей оздоровчої та рекреаційної діяльності; форми, методи і засоби формування особистості майбутнього фахівця.
Мета й завдання курсу
Мета - формування знань та умінь, необхідних для успішної практичної діяльності в оздоровчо-рекреаційній сфері. Розкрити значення багатофункціональної діяльності фахівця оздоровчо-рекреаційної діяльності.
Програма освітнього компоненту «Фізично-спортивна рекреація » визначає обсяги знань, які повинен опанувати фаховий молодший бакалавр відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу даної дисципліни, необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень здобувачів фахової передвищої освіти.
«Фізично-спортивна реакреація» є складовою частиною дисциплін спеціальності 014 «Середня освіта (фізична культура)». Її вивчення передбачає розв'язання низки завдань професійної підготовки фахівців, зокрема: професійно-педагогічну діяльність вчителя фізичної культури, фахівця з оздоровчої фізичної культури та фітнесу; професійної підготовки висококваліфікованих і конкуренто¬спроможних фахівців у галузі освіти та педагогіки, відповідно до вітчизняних та європейських стандартів; опанування науковими теоріями, на яких ґрунтується процес використання фізичних вправ із різними цільовими установками (розвиваючою, оздоровчою, рекреаційною); опанування системою знань про закономірності процесу навчання і виховання здобувачів освіти; особливостей оздоровчої та рекреаційної діяльності; форми, методи і засоби формування особистості майбутнього фахівця.
- Teacher: Анжеліка Володимирівна Гришина
Шановні здобувачі фахової передвищої освіти, продовжуємо вивчення ОК «Спортивно – педагогічне вдосконалення (волейбол)». Мета й завдання курсу полягає в набутті теоретичних знань з історії розвитку волейболу, сучасного стану волейболу в світі, в Україні, вивчені офіційних правил гри, організації змагань з волейболу, оволодінні технічними діями в захисті та нападі, тактикою гри, вивчені засобів та методів навчання та удосконалення техніки та тактики гри у волейбол. При вивчені дисципліни здобувачі освіти оволодівають практичними навичками тренера з волейболу, виконують обов’язки судді з волейболу та організатора змагань з волейболу. На прикладі волейболу здобувачі освіти отримують знання з методики навчання і тренування спортсменів, як початківців так і високої кваліфікації, набувають організаційний досвід.
Завдання -Теоретичні: вивчити технічні прийоми і методики початкового навчання та тренування в умовах, наближених до практичних занять; повідомлення основних теоретичних відомостей з історії волейболу, офіційних правил гри, техніки гри, індивідуальних, групових та командних тактичних дій як в захисті так і нападі, системи підготовки спортсменів на початковому етапі та на етапах спортивного удосконалення, організації та проведенні змагань, організації та проведення секційних занять з волейболу в дитячо-юнацьких спортивних школах та інше;
Практичні: вивчати та удосконалювати техніку і тактику волейболу, опановувати методику навчання та тренування, сприяти розвитку рухових здібностей здобувачів освіти.
Перелік знань та умінь: Під час вивчення даної дисципліни здобувач освіти повинен знати історію виникнення, розвитку та сучасний стан волейболу в світі, класифікацію технічних дій в захисті та нападі, індивідуальні, групові та командні тактичних взаємодії у волейболі, офіційні правила гри у волейбол, методику суддівства. Практична частина вивчення дисципліни передбачає набуття вмінь виконувати різні технічні елементи та прийоми гри, що знаходить відображення в складанні комплексів завдань на лабораторних заняттях, організовувати та проводити, як окремі частини навчальних та тренувальних занять так і все заняття в цілому, виконувати обов’язки судді на майданчику та судді за столиком при суддівстві змагань з волейболу.
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail - anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: 099-3805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії
Завдання -Теоретичні: вивчити технічні прийоми і методики початкового навчання та тренування в умовах, наближених до практичних занять; повідомлення основних теоретичних відомостей з історії волейболу, офіційних правил гри, техніки гри, індивідуальних, групових та командних тактичних дій як в захисті так і нападі, системи підготовки спортсменів на початковому етапі та на етапах спортивного удосконалення, організації та проведенні змагань, організації та проведення секційних занять з волейболу в дитячо-юнацьких спортивних школах та інше;
Практичні: вивчати та удосконалювати техніку і тактику волейболу, опановувати методику навчання та тренування, сприяти розвитку рухових здібностей здобувачів освіти.
Перелік знань та умінь: Під час вивчення даної дисципліни здобувач освіти повинен знати історію виникнення, розвитку та сучасний стан волейболу в світі, класифікацію технічних дій в захисті та нападі, індивідуальні, групові та командні тактичних взаємодії у волейболі, офіційні правила гри у волейбол, методику суддівства. Практична частина вивчення дисципліни передбачає набуття вмінь виконувати різні технічні елементи та прийоми гри, що знаходить відображення в складанні комплексів завдань на лабораторних заняттях, організовувати та проводити, як окремі частини навчальних та тренувальних занять так і все заняття в цілому, виконувати обов’язки судді на майданчику та судді за столиком при суддівстві змагань з волейболу.
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail - anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: 099-3805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії
- Teacher: Анжеліка Володимирівна Гришина
- Teacher: Валентина Миколаївна Дончик
- Teacher: Володимир Анатолійович Петраков
- Teacher: Тетяна Олексіївна Пантєєва
Шановні здобувачі фахової передвищої освіти, розпочинаємо вивчення освітнього компоненту «Спортивна метрологія». Метою викладання курсу «Спортивна метрологія» є оволодіння здобувачами фахової передвищої освіти спеціальності Середня освіта (фізична культура) теоретичними знаннями та формування практичних навичок, необхідних для обґрунтованого здійснення комплексного контролю змагальної та спортивно- прикладної діяльності у фізичному вихованні, спорті та масовій фізичній культурі.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Спортивна метрологія» є:
ознайомити здобувачів фахової передвищої освіти із теоретичними основами спортивної метрології, метрологічного забезпечення галузі фізичного виховання і спорту;
дати уявлення про найбільш поширені статистичні методи, що використовуються в галузі фізичного виховання і спорту; навчити майбутнього вчителя фізичної культури та тренера інтерпретувати результати статистичних даних і застосовувати їх для аналізу спортивної діяльності;
сформувати навички проведень та аналізу досліджень у галузі спорту;
сформувати основу для подальшого самостійного вивчення метрологічного контролю в галузях фізичної реабілітації, фізичної рекреації, адаптивної фізичної культури.
Тривалість курсу складає: 2 кредити, 60 годин -Лекції – 12 годин-Практична робота – 16 годин -
Самостійна робота - 32 години. Підсумкова форма контролю – ЗАЛІК.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі фахової передвищої освіти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
Інтегральна компетентність - Вміти вирішувати типові спеціалізовані задачі в галузі середньої освіти та педагогіки або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів педагогічних наук та може характеризуватися певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях. Загальні компетентності (ЗК)- ЗК2 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. ЗК6 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК7 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Спеціальні компетентності (СК)- СК2 Здатність до використання предметних знань в освітньому процесі. СК3 Здатність до інтеграції предметних знань з різних освітніх галузей. СК6 Здатність до формування мотивації та організації пізнавальної діяльності учнів. Програмні результати навчання- ПРН2. Демонструє, знає, уміє та досягає результатів навчання, визначених Державними стандартами освіти та типовими освітніми програмами. ПРН3. Здатність виконувати професійний обов’язок ПРН14. Уміти організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail - anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: 099-3805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії
Основними завданнями вивчення дисципліни «Спортивна метрологія» є:
ознайомити здобувачів фахової передвищої освіти із теоретичними основами спортивної метрології, метрологічного забезпечення галузі фізичного виховання і спорту;
дати уявлення про найбільш поширені статистичні методи, що використовуються в галузі фізичного виховання і спорту; навчити майбутнього вчителя фізичної культури та тренера інтерпретувати результати статистичних даних і застосовувати їх для аналізу спортивної діяльності;
сформувати навички проведень та аналізу досліджень у галузі спорту;
сформувати основу для подальшого самостійного вивчення метрологічного контролю в галузях фізичної реабілітації, фізичної рекреації, адаптивної фізичної культури.
Тривалість курсу складає: 2 кредити, 60 годин -Лекції – 12 годин-Практична робота – 16 годин -
Самостійна робота - 32 години. Підсумкова форма контролю – ЗАЛІК.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі фахової передвищої освіти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
Інтегральна компетентність - Вміти вирішувати типові спеціалізовані задачі в галузі середньої освіти та педагогіки або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів педагогічних наук та може характеризуватися певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях. Загальні компетентності (ЗК)- ЗК2 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. ЗК6 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК7 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Спеціальні компетентності (СК)- СК2 Здатність до використання предметних знань в освітньому процесі. СК3 Здатність до інтеграції предметних знань з різних освітніх галузей. СК6 Здатність до формування мотивації та організації пізнавальної діяльності учнів. Програмні результати навчання- ПРН2. Демонструє, знає, уміє та досягає результатів навчання, визначених Державними стандартами освіти та типовими освітніми програмами. ПРН3. Здатність виконувати професійний обов’язок ПРН14. Уміти організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail - anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: 099-3805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії
- Teacher: Анжеліка Володимирівна Гришина