Шановні здобувачі фахової предвищої освіти, розпочинаємо новий курс «Фізкультурно-спортивна рекреація»
Мета й завдання курсу
Мета - формування знань та умінь, необхідних для успішної практичної діяльності в оздоровчо-рекреаційній сфері. Розкрити значення багатофункціональної діяльності фахівця оздоровчо-рекреаційної діяльності.
Програма освітнього компоненту «Фізично-спортивна рекреація » визначає обсяги знань, які повинен опанувати фаховий молодший бакалавр відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу даної дисципліни, необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень здобувачів фахової передвищої освіти.
«Фізично-спортивна реакреація» є складовою частиною дисциплін спеціальності 014 «Середня освіта (фізична культура)». Її вивчення передбачає розв'язання низки завдань професійної підготовки фахівців, зокрема: професійно-педагогічну діяльність вчителя фізичної культури, фахівця з оздоровчої фізичної культури та фітнесу; професійної підготовки висококваліфікованих і конкуренто¬спроможних фахівців у галузі освіти та педагогіки, відповідно до вітчизняних та європейських стандартів; опанування науковими теоріями, на яких ґрунтується процес використання фізичних вправ із різними цільовими установками (розвиваючою, оздоровчою, рекреаційною); опанування системою знань про закономірності процесу навчання і виховання здобувачів освіти; особливостей оздоровчої та рекреаційної діяльності; форми, методи і засоби формування особистості майбутнього фахівця.
Мета й завдання курсу
Мета - формування знань та умінь, необхідних для успішної практичної діяльності в оздоровчо-рекреаційній сфері. Розкрити значення багатофункціональної діяльності фахівця оздоровчо-рекреаційної діяльності.
Програма освітнього компоненту «Фізично-спортивна рекреація » визначає обсяги знань, які повинен опанувати фаховий молодший бакалавр відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу даної дисципліни, необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень здобувачів фахової передвищої освіти.
«Фізично-спортивна реакреація» є складовою частиною дисциплін спеціальності 014 «Середня освіта (фізична культура)». Її вивчення передбачає розв'язання низки завдань професійної підготовки фахівців, зокрема: професійно-педагогічну діяльність вчителя фізичної культури, фахівця з оздоровчої фізичної культури та фітнесу; професійної підготовки висококваліфікованих і конкуренто¬спроможних фахівців у галузі освіти та педагогіки, відповідно до вітчизняних та європейських стандартів; опанування науковими теоріями, на яких ґрунтується процес використання фізичних вправ із різними цільовими установками (розвиваючою, оздоровчою, рекреаційною); опанування системою знань про закономірності процесу навчання і виховання здобувачів освіти; особливостей оздоровчої та рекреаційної діяльності; форми, методи і засоби формування особистості майбутнього фахівця.
- Teacher: Анжеліка Володимирівна Гришина
Шановні здобувачі фахової передвищої освіти, продовжуємо вивчення ОК «Спортивно – педагогічне вдосконалення (волейбол)». Мета й завдання курсу полягає в набутті теоретичних знань з історії розвитку волейболу, сучасного стану волейболу в світі, в Україні, вивчені офіційних правил гри, організації змагань з волейболу, оволодінні технічними діями в захисті та нападі, тактикою гри, вивчені засобів та методів навчання та удосконалення техніки та тактики гри у волейбол. При вивчені дисципліни здобувачі освіти оволодівають практичними навичками тренера з волейболу, виконують обов’язки судді з волейболу та організатора змагань з волейболу. На прикладі волейболу здобувачі освіти отримують знання з методики навчання і тренування спортсменів, як початківців так і високої кваліфікації, набувають організаційний досвід.
Завдання -Теоретичні: вивчити технічні прийоми і методики початкового навчання та тренування в умовах, наближених до практичних занять; повідомлення основних теоретичних відомостей з історії волейболу, офіційних правил гри, техніки гри, індивідуальних, групових та командних тактичних дій як в захисті так і нападі, системи підготовки спортсменів на початковому етапі та на етапах спортивного удосконалення, організації та проведенні змагань, організації та проведення секційних занять з волейболу в дитячо-юнацьких спортивних школах та інше;
Практичні: вивчати та удосконалювати техніку і тактику волейболу, опановувати методику навчання та тренування, сприяти розвитку рухових здібностей здобувачів освіти.
Перелік знань та умінь: Під час вивчення даної дисципліни здобувач освіти повинен знати історію виникнення, розвитку та сучасний стан волейболу в світі, класифікацію технічних дій в захисті та нападі, індивідуальні, групові та командні тактичних взаємодії у волейболі, офіційні правила гри у волейбол, методику суддівства. Практична частина вивчення дисципліни передбачає набуття вмінь виконувати різні технічні елементи та прийоми гри, що знаходить відображення в складанні комплексів завдань на лабораторних заняттях, організовувати та проводити, як окремі частини навчальних та тренувальних занять так і все заняття в цілому, виконувати обов’язки судді на майданчику та судді за столиком при суддівстві змагань з волейболу.
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail - anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: 099-3805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії
Завдання -Теоретичні: вивчити технічні прийоми і методики початкового навчання та тренування в умовах, наближених до практичних занять; повідомлення основних теоретичних відомостей з історії волейболу, офіційних правил гри, техніки гри, індивідуальних, групових та командних тактичних дій як в захисті так і нападі, системи підготовки спортсменів на початковому етапі та на етапах спортивного удосконалення, організації та проведенні змагань, організації та проведення секційних занять з волейболу в дитячо-юнацьких спортивних школах та інше;
Практичні: вивчати та удосконалювати техніку і тактику волейболу, опановувати методику навчання та тренування, сприяти розвитку рухових здібностей здобувачів освіти.
Перелік знань та умінь: Під час вивчення даної дисципліни здобувач освіти повинен знати історію виникнення, розвитку та сучасний стан волейболу в світі, класифікацію технічних дій в захисті та нападі, індивідуальні, групові та командні тактичних взаємодії у волейболі, офіційні правила гри у волейбол, методику суддівства. Практична частина вивчення дисципліни передбачає набуття вмінь виконувати різні технічні елементи та прийоми гри, що знаходить відображення в складанні комплексів завдань на лабораторних заняттях, організовувати та проводити, як окремі частини навчальних та тренувальних занять так і все заняття в цілому, виконувати обов’язки судді на майданчику та судді за столиком при суддівстві змагань з волейболу.
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail - anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: 099-3805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії
- Teacher: Тетяна Олексіївна Пантєєва
- Teacher: Валентина Миколаївна Дончик
- Teacher: Володимир Анатолійович Петраков
- Teacher: Анжеліка Володимирівна Гришина