Шановні здобувачі освіти! Вітаю Вас на сторінці курсу "Філософія". Даний курс познайомить Вас з етапами становлення та розвитку філософської думки і в цілому філософії як науки. Курс включає 9 практичних робіт, модульно-контрольну роботу і по бажанню контрольно-самостійну роботу. В працесі роботи будемо використовувати лекційно-презентаційні матеріали. Бажаю успіхів у вивченні курсу.
Шкала оцінювання: національна та ECTS (для ознайомлення)
Сума балів за всі види навчальної діяльності Оцінка ECTS Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики для заліку
90 – 100 А відмінно зараховано
83 – 89 В добре
75 – 82 С
63 – 74 D задовільно
50 – 62 Е
21 – 49 FX незадовільно
з можливістю повторного складання не зараховано
з можливістю повторного складання
0 – 20 F незадовільно
з обов’язковим повторним вивченням дисципліни не зараховано
з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
Вид діяльності Критерії оцінювання Кількість Бали
Виконання завдань практичних занять студентами груп
ФВ-2, ІБАС-2,
ДЗ-3(9), ГРС-3(9), ГРС-4(9), ГРС-2, ДЗ-2 Всі завдання виконано вчасно, обґрунтовано, повно, правильно, з використанням основної та додаткової літератури, носять творчий характер. 9Х7 балів 0-63
КМР №1 Представлено правильні й повні відповіді на тестові завдання модульного контролю. 1Х27балів 0-27
КСР Виконані додаткові завдання: презентації, проекти, робота з джерелами, участь у конкурсах та інші форми роботи та досягнень. 10 0-10
РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ДО КУРСУ ФІЛОСОФІЇ
1.Андрущенко В. П., Михальченко М. І. Сучасна соціальна філосо¬фія. — К., 1996.
2. Блецкан М. І., Логойде В. М. Філософія, онтологія, гнесеологія, діалектика: Курс лекцій. — Ужгород, 1999.
3.Головко Б. А. Філософська антропологія. — К., 1997.
2. Горак А. І. Філософія. — К., 1998.
3. Горський В. С. Історія української філософії: Курс лекцій. — К., 1996.
4. Гуревич П. С. Основи філософії: Навчальний посібник — М., 2000.
5. Історія філософії України: Підручник / М. Ф. Тарасенко, М. Ю. Ру¬син та ін.) — К., 1994.
6. Кондзьолка В. В. Філософія історії. — Львів, 1996.
7. Конституція України.
8. Кульчицький О. Основи філософії і філософських наук. — Львів, 1995.
9. Петрушенко В. Л. Філософія: Курс лекцій. — К., Львів, 2001.
10. Причепій Є. М., Черній А. М., Гвоздецький В. Д., Чекаль Л. А. Філо-софія: Посібник. — К., 2001.
11. Ручка А. А. Соціальні цінності і норми. — К., 1976.
12. Філософія: Підручник / І. В. Бичко, І. В. Бойченко та ін. — К.,
2001.
13. Філософія: Підручник // За ред. І. Ф. Надольного — К., 2001.
14. Філософія: Підручник / /За ред. М. І. Горлача, В. Г. Кременя, В. К. Рибалка. — Харків, 2000.
Шкала оцінювання: національна та ECTS (для ознайомлення)
Сума балів за всі види навчальної діяльності Оцінка ECTS Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики для заліку
90 – 100 А відмінно зараховано
83 – 89 В добре
75 – 82 С
63 – 74 D задовільно
50 – 62 Е
21 – 49 FX незадовільно
з можливістю повторного складання не зараховано
з можливістю повторного складання
0 – 20 F незадовільно
з обов’язковим повторним вивченням дисципліни не зараховано
з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
Вид діяльності Критерії оцінювання Кількість Бали
Виконання завдань практичних занять студентами груп
ФВ-2, ІБАС-2,
ДЗ-3(9), ГРС-3(9), ГРС-4(9), ГРС-2, ДЗ-2 Всі завдання виконано вчасно, обґрунтовано, повно, правильно, з використанням основної та додаткової літератури, носять творчий характер. 9Х7 балів 0-63
КМР №1 Представлено правильні й повні відповіді на тестові завдання модульного контролю. 1Х27балів 0-27
КСР Виконані додаткові завдання: презентації, проекти, робота з джерелами, участь у конкурсах та інші форми роботи та досягнень. 10 0-10
РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ДО КУРСУ ФІЛОСОФІЇ
1.Андрущенко В. П., Михальченко М. І. Сучасна соціальна філосо¬фія. — К., 1996.
2. Блецкан М. І., Логойде В. М. Філософія, онтологія, гнесеологія, діалектика: Курс лекцій. — Ужгород, 1999.
3.Головко Б. А. Філософська антропологія. — К., 1997.
2. Горак А. І. Філософія. — К., 1998.
3. Горський В. С. Історія української філософії: Курс лекцій. — К., 1996.
4. Гуревич П. С. Основи філософії: Навчальний посібник — М., 2000.
5. Історія філософії України: Підручник / М. Ф. Тарасенко, М. Ю. Ру¬син та ін.) — К., 1994.
6. Кондзьолка В. В. Філософія історії. — Львів, 1996.
7. Конституція України.
8. Кульчицький О. Основи філософії і філософських наук. — Львів, 1995.
9. Петрушенко В. Л. Філософія: Курс лекцій. — К., Львів, 2001.
10. Причепій Є. М., Черній А. М., Гвоздецький В. Д., Чекаль Л. А. Філо-софія: Посібник. — К., 2001.
11. Ручка А. А. Соціальні цінності і норми. — К., 1976.
12. Філософія: Підручник / І. В. Бичко, І. В. Бойченко та ін. — К.,
2001.
13. Філософія: Підручник // За ред. І. Ф. Надольного — К., 2001.
14. Філософія: Підручник / /За ред. М. І. Горлача, В. Г. Кременя, В. К. Рибалка. — Харків, 2000.
- Викладач: Карпенко Олександр Миколайович
Шановні здобувачі освіти, до вашої уваги освітній компонент "Спортивно-педагогічне вдосконалення (волейбол)". Мета полягає в набутті теоретичних знань з історії розвитку волейболу, сучасного стану волейболу в світі, в Україні, вивчені офіційних правил гри,
організації змагань з волейболу, оволодінні технічними діями в захисті та нападі, тактикою гри, вивчені засобів та методів навчання та удосконалення техніки та тактики гри у волейбол. Також, оволодієте практичними навичками тренера з волейболу, зможете виконувати обов’язки судді з волейболу та організатора змагань з волейболу.
організації змагань з волейболу, оволодінні технічними діями в захисті та нападі, тактикою гри, вивчені засобів та методів навчання та удосконалення техніки та тактики гри у волейбол. Також, оволодієте практичними навичками тренера з волейболу, зможете виконувати обов’язки судді з волейболу та організатора змагань з волейболу.
- Викладач: Пантєєва Тетяна Олексіївна
Шановні здобувачі фахової передвищої освіти, розпочинаємо вивчення нового освітнього компоненту ОПП 14 "Середня освіта (фізична культура)" - "Гімнастика з методикою викладання".
Мета нашого курсу передбачає формування професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, які будуть необхідні для самостійної роботи в різних ланках системи фізичної культури та спорту.
Завдання курсу - засвоїти теорію гімнастики; оволодіти технікою гімнастичних вправ, розвитком рухових здібностей, а також теорію навчання руховим діям; з’ясувати особливості теорії і методики викладання гімнастики в школі.
Після успішного опанування ОК "Гімнастика з МВ" ви вмітимете упорядкувати конспекти підготовчої частини уроку; проводити загально-розвиваючі вправи, стройові вправи, переміщення; здійснювати показ окремих вправ багатоборства, акробатичних стрибків; здійснювати організацію занять, підготовку місць занять, інвентарю, догляд за інвентарем і обладнанням, застосовувати методики розвитку рухових здібностей; здійснювати показ техніки вправ на снарядах і техніки опорних стрибків, складання навчальних програм для розучування елементів на снарядах і використання їх. Також, отримаєте знання промісце гімнастики в системі фізичного виховання, складові гімнастика як навчальної дисципліни, методичні особливості викладання гімнастики, види гімнастики, гімнастичні вправи, засоби освітньо-розвиваючих видів гімнастики, стройові вправи, загально розвиваючі вправи, прикладні вправи, біологічні закономірності рухової діяльності, вікові, статеві й індивідуальні особливості розвитку прудкості, координаційних здібностей, силових та швидкісно-силових здібностей, рухової витривалості, методику розвитку прудкості, координаційних здібностей, силових та швидкісно-силових здібностей, рухової витривалості, теорію і методику, технологію навчання руховим діям, забезпечення безпеки занять гімнастикою, відомості про місця занять і їх обладнання.
З повагою Гришина А.В. - викладач (м.т.-+38099-380-59-79)
Мета нашого курсу передбачає формування професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, які будуть необхідні для самостійної роботи в різних ланках системи фізичної культури та спорту.
Завдання курсу - засвоїти теорію гімнастики; оволодіти технікою гімнастичних вправ, розвитком рухових здібностей, а також теорію навчання руховим діям; з’ясувати особливості теорії і методики викладання гімнастики в школі.
Після успішного опанування ОК "Гімнастика з МВ" ви вмітимете упорядкувати конспекти підготовчої частини уроку; проводити загально-розвиваючі вправи, стройові вправи, переміщення; здійснювати показ окремих вправ багатоборства, акробатичних стрибків; здійснювати організацію занять, підготовку місць занять, інвентарю, догляд за інвентарем і обладнанням, застосовувати методики розвитку рухових здібностей; здійснювати показ техніки вправ на снарядах і техніки опорних стрибків, складання навчальних програм для розучування елементів на снарядах і використання їх. Також, отримаєте знання промісце гімнастики в системі фізичного виховання, складові гімнастика як навчальної дисципліни, методичні особливості викладання гімнастики, види гімнастики, гімнастичні вправи, засоби освітньо-розвиваючих видів гімнастики, стройові вправи, загально розвиваючі вправи, прикладні вправи, біологічні закономірності рухової діяльності, вікові, статеві й індивідуальні особливості розвитку прудкості, координаційних здібностей, силових та швидкісно-силових здібностей, рухової витривалості, методику розвитку прудкості, координаційних здібностей, силових та швидкісно-силових здібностей, рухової витривалості, теорію і методику, технологію навчання руховим діям, забезпечення безпеки занять гімнастикою, відомості про місця занять і їх обладнання.
З повагою Гришина А.В. - викладач (м.т.-+38099-380-59-79)
- Викладач: Крутько Олександр Олександрович