Шановні здобувачі фахової предвищої освіти, розпочинаємо новий курс «Фізкультурно-спортивна рекреація»
Мета й завдання курсу
Мета - формування знань та умінь, необхідних для успішної практичної діяльності в оздоровчо-рекреаційній сфері. Розкрити значення багатофункціональної діяльності фахівця оздоровчо-рекреаційної діяльності.
Програма освітнього компоненту «Фізично-спортивна рекреація » визначає обсяги знань, які повинен опанувати фаховий молодший бакалавр відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу даної дисципліни, необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень здобувачів фахової передвищої освіти.
«Фізично-спортивна реакреація» є складовою частиною дисциплін спеціальності 014 «Середня освіта (фізична культура)». Її вивчення передбачає розв'язання низки завдань професійної підготовки фахівців, зокрема: професійно-педагогічну діяльність вчителя фізичної культури, фахівця з оздоровчої фізичної культури та фітнесу; професійної підготовки висококваліфікованих і конкуренто¬спроможних фахівців у галузі освіти та педагогіки, відповідно до вітчизняних та європейських стандартів; опанування науковими теоріями, на яких ґрунтується процес використання фізичних вправ із різними цільовими установками (розвиваючою, оздоровчою, рекреаційною); опанування системою знань про закономірності процесу навчання і виховання здобувачів освіти; особливостей оздоровчої та рекреаційної діяльності; форми, методи і засоби формування особистості майбутнього фахівця.
Мета й завдання курсу
Мета - формування знань та умінь, необхідних для успішної практичної діяльності в оздоровчо-рекреаційній сфері. Розкрити значення багатофункціональної діяльності фахівця оздоровчо-рекреаційної діяльності.
Програма освітнього компоненту «Фізично-спортивна рекреація » визначає обсяги знань, які повинен опанувати фаховий молодший бакалавр відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу даної дисципліни, необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень здобувачів фахової передвищої освіти.
«Фізично-спортивна реакреація» є складовою частиною дисциплін спеціальності 014 «Середня освіта (фізична культура)». Її вивчення передбачає розв'язання низки завдань професійної підготовки фахівців, зокрема: професійно-педагогічну діяльність вчителя фізичної культури, фахівця з оздоровчої фізичної культури та фітнесу; професійної підготовки висококваліфікованих і конкуренто¬спроможних фахівців у галузі освіти та педагогіки, відповідно до вітчизняних та європейських стандартів; опанування науковими теоріями, на яких ґрунтується процес використання фізичних вправ із різними цільовими установками (розвиваючою, оздоровчою, рекреаційною); опанування системою знань про закономірності процесу навчання і виховання здобувачів освіти; особливостей оздоровчої та рекреаційної діяльності; форми, методи і засоби формування особистості майбутнього фахівця.
- Викладач: Гришина Анжеліка Володимирівна
Шановні здобувачі фахової передвищої освіти, продовжуємо вивчення ОК «Спортивно – педагогічне вдосконалення (волейбол)». Мета й завдання курсу полягає в набутті теоретичних знань з історії розвитку волейболу, сучасного стану волейболу в світі, в Україні, вивчені офіційних правил гри, організації змагань з волейболу, оволодінні технічними діями в захисті та нападі, тактикою гри, вивчені засобів та методів навчання та удосконалення техніки та тактики гри у волейбол. При вивчені дисципліни здобувачі освіти оволодівають практичними навичками тренера з волейболу, виконують обов’язки судді з волейболу та організатора змагань з волейболу. На прикладі волейболу здобувачі освіти отримують знання з методики навчання і тренування спортсменів, як початківців так і високої кваліфікації, набувають організаційний досвід.
Завдання -Теоретичні: вивчити технічні прийоми і методики початкового навчання та тренування в умовах, наближених до практичних занять; повідомлення основних теоретичних відомостей з історії волейболу, офіційних правил гри, техніки гри, індивідуальних, групових та командних тактичних дій як в захисті так і нападі, системи підготовки спортсменів на початковому етапі та на етапах спортивного удосконалення, організації та проведенні змагань, організації та проведення секційних занять з волейболу в дитячо-юнацьких спортивних школах та інше;
Практичні: вивчати та удосконалювати техніку і тактику волейболу, опановувати методику навчання та тренування, сприяти розвитку рухових здібностей здобувачів освіти.
Перелік знань та умінь: Під час вивчення даної дисципліни здобувач освіти повинен знати історію виникнення, розвитку та сучасний стан волейболу в світі, класифікацію технічних дій в захисті та нападі, індивідуальні, групові та командні тактичних взаємодії у волейболі, офіційні правила гри у волейбол, методику суддівства. Практична частина вивчення дисципліни передбачає набуття вмінь виконувати різні технічні елементи та прийоми гри, що знаходить відображення в складанні комплексів завдань на лабораторних заняттях, організовувати та проводити, як окремі частини навчальних та тренувальних занять так і все заняття в цілому, виконувати обов’язки судді на майданчику та судді за столиком при суддівстві змагань з волейболу.
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail - anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: 099-3805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії
Завдання -Теоретичні: вивчити технічні прийоми і методики початкового навчання та тренування в умовах, наближених до практичних занять; повідомлення основних теоретичних відомостей з історії волейболу, офіційних правил гри, техніки гри, індивідуальних, групових та командних тактичних дій як в захисті так і нападі, системи підготовки спортсменів на початковому етапі та на етапах спортивного удосконалення, організації та проведенні змагань, організації та проведення секційних занять з волейболу в дитячо-юнацьких спортивних школах та інше;
Практичні: вивчати та удосконалювати техніку і тактику волейболу, опановувати методику навчання та тренування, сприяти розвитку рухових здібностей здобувачів освіти.
Перелік знань та умінь: Під час вивчення даної дисципліни здобувач освіти повинен знати історію виникнення, розвитку та сучасний стан волейболу в світі, класифікацію технічних дій в захисті та нападі, індивідуальні, групові та командні тактичних взаємодії у волейболі, офіційні правила гри у волейбол, методику суддівства. Практична частина вивчення дисципліни передбачає набуття вмінь виконувати різні технічні елементи та прийоми гри, що знаходить відображення в складанні комплексів завдань на лабораторних заняттях, організовувати та проводити, як окремі частини навчальних та тренувальних занять так і все заняття в цілому, виконувати обов’язки судді на майданчику та судді за столиком при суддівстві змагань з волейболу.
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail - anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: 099-3805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії
- Викладач: Гришина Анжеліка Володимирівна
- Викладач: Дончик Валентина Миколаївна
- Викладач: Петраков Володимир Анатолійович
- Викладач: Пантєєва Тетяна Олексіївна
Шановні здобувачі фахової передвищої освіти, розпочинаємо вивчення нового освітнього компоненту – Плавання з методикою викладання. Мета курсу - розкрити теоретико-практичні основи спортивного і оздоровчого плавання. Завдання курсу - сформувати у здобувачів фахової передвищої освіти уявлення про особливості плавання, як виду спорту; - специфіку організації навчально-тренувального процесу та оздоровчих занять з плавання; - особливості вибору засобів, методів спортивного тренування відносно психофізичної підготовленості займаючогося.
Зміст дисципліни
Освітній компонент «Плавання з методикою навчання» для здобувачів освіти спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура) денної форми навчання є освітнім компонент, що формує спеціальні компетентності освітньо-професійної програми 014 Середня освіта (фізична культура). Предметом вивчення навчальної дисципліни є плавання – один із важливих засобів гігієнічно-оздоровчого, лікувального значення і активного відпочинку. Його специфічна особливість полягає у руховій активності людини у водному середовищі. Навчання техніки плавання передбачає повідомлення здобувачам фахової передвищої освіти теоретичних відомостей про способи плавання, про варіанти техніки, про її характерні особливості, про послідовність вивчення елементів, про швидкісні можливості кожного із способів і т.д. Пояснення супроводжуються показом способів плавання, окремих елементів і основних вправ. При показі техніки звертається увага на циклічний характер виконання рухів, на якість рухів руками і ногами, на характер дихання і особливості узгодження дихання з рухами рук та ніг.
Тривалість курсу - 3 кредити, 90 годин - Лекції – 10 годин - Практична робота – 38 години -
Самостійна робота - 42 годин
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail – anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: +380 993805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна, викладач вищої кваліфікаційної категорії.
Зміст дисципліни
Освітній компонент «Плавання з методикою навчання» для здобувачів освіти спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура) денної форми навчання є освітнім компонент, що формує спеціальні компетентності освітньо-професійної програми 014 Середня освіта (фізична культура). Предметом вивчення навчальної дисципліни є плавання – один із важливих засобів гігієнічно-оздоровчого, лікувального значення і активного відпочинку. Його специфічна особливість полягає у руховій активності людини у водному середовищі. Навчання техніки плавання передбачає повідомлення здобувачам фахової передвищої освіти теоретичних відомостей про способи плавання, про варіанти техніки, про її характерні особливості, про послідовність вивчення елементів, про швидкісні можливості кожного із способів і т.д. Пояснення супроводжуються показом способів плавання, окремих елементів і основних вправ. При показі техніки звертається увага на циклічний характер виконання рухів, на якість рухів руками і ногами, на характер дихання і особливості узгодження дихання з рухами рук та ніг.
Тривалість курсу - 3 кредити, 90 годин - Лекції – 10 годин - Практична робота – 38 години -
Самостійна робота - 42 годин
Інформація для підтримання зв’язку з викладачем
Основні канали зв’язку:
особиста електронна пошта викладача e-mail – anzelikaromanenko4@gmail.com
чат на сторінці освітнього порталу ВСП «ФК ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка»
тел.: +380 993805979 - Гришина Анжеліка Володимирівна, викладач вищої кваліфікаційної категорії.
- Викладач: Гришина Анжеліка Володимирівна