Мета вивчення освітнього компоненту – оволодіння  здобувачами освіти нормативно-законодавчою базою та формування в них знань та умінь у проведенні екологічної оцінки господарської діяльності різної категорії небезпеки, а також методичних підходів до розробки звітів з оцінки впливу на довкілля.

У результаті вивчення освітнього компоненту здобувач освіти повинен:

знати:

·         національне та міжнародне законодавство в сфері стратегічної екологічної оцінки та оцінки впливів на довкілля

·         етапи стратегічної екологічної оцінки

·         стратегії та цілі державної екологічної політики України;

·         інструменти екологічної стратегічної оцінки;

·         методологію стратегічної екологічної оцінки;

·         принципи екосистемного підходу при реалізації політик, планів та програм,а також господарської діяльності;

·         методи оцінки екосистемних  послуг,

·         процедуру участі громадськості при стратегічній екологічній оцінці та оцінці впливів на довкілля

 

 

вміти:

·         застосовувати інструментарій екологічної стратегічної оцінки та оцінки впливу на довкілля;

·         аналізувати документи державного планування щодо їх впливу на довкілля та здоров’я людини;

·         оцінювати рівень негативного впливу природних та антропогенних факторів екологічної небезпеки на стан довкілля та людину, в тому числі вплив війни на довкілля;

·         проводити SWOT аналіз соціальних, економічних, екологічних наслідків документів державного планування;

·         проводити аналіз звітів з стратегічної екологічної оцінки  на дотримання національного законодавства;

·         обґрунтовувати проекти природоохоронних заходів;

·         визначати екосистемні послуги та проводити їх оцінку;