This semester we will work on improving our practical skills in using English, reading, writing, and analyzing original texts in English.
СИЛАБУС ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «Друга іноземна мова (англійська)»
Мета освітнього компонента – розвинути іншомовну комунікативну компетенцію здобувачів освіти до такого рівня, який дозволить їм застосовувати англійську мову точно та впевнено у різних життєвих ситуаціях особистої, академічної та професійної сфер.
Завдання освітнього компонента – допомагати здобувачам освіти опановувати мову та метамову, які дозволяють їм висловлювати гіпотези, обговорювати, аналізувати та досліджувати застосування англійської мови; виховувати студентів як самостійних користувачів мови з наголосом на стратегії для подальшого удосконалення в майбутньому навчанні та професійній діяльності; поглибити знання студентів про устрій суспільства і культури міжнародних академічних та суспільних громад, в яких розмовляють англійською мовою.
ЗК 1. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 3. Здатність бути критичним і самокритичним. Здатність до критичного і системно-раціоналізованого мислення мислення й ціннісно-світоглядної реалізації особистості, толерантності до різних ідей, принципово нових точок зору і фактів дійсності, що ґрунтуються на системному теоретичному світогляді.
ЗК 4. Здатність учитися впродовж життя й оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 5. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 6 Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК 8. Здатність працювати в команді та автономно.
ЗК 9. Здатність спілкуватися іноземною мовою, опрацьовувати фахову літературу
іноземною мовою.
ЗК 10. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. Усвідомлена повага до різноманіття культур.
ЗК. 11. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 12. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 13. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, зокрема для вирішення стандартних завдань професійної діяльності.
про мову як особливу знакову систему, її природу та функції, про генетичну і структурну типологію мов світу; фонетичний, лексичний, граматичний рівні мови. ФК1. Усвідомлення структури філологічної науки та її теоретичних основ.
ФК2. Базові уявлення про мову як особливу знакову систему, її природу та функції,
про генетичну і структурну типологію мов світу; фонетичний, лексичний, граматичний рівні мови.
ФК3. Здатність використовувати в професійній діяльності знання з теорії та історії
1. Crosing Barriers.
2. Moods and Feelings.
3. Making a Living.
4. Make Yourself at Home.
5. Modern Living.
6. Going Places.
7. History.
8. Learning Lessons.
9. Planet Issues.
10. The Cycle of Life.
11. Something to shout about.
12. Escape Artists.
13. People Power.
14. Growing Concerns.
15. Our changing world.
16. A job well done.
17. Fit for life.
18. Live and learn.
19. The image business.
20. Shop around.
Базові
1. Evans V., Dooley J. Upstream (Upper Intermediate B2+) Student’s book. –
Newbury: Express Publishing, 2008. – 265 p.
2. Evans V., Dooley J. Upstream (Upper Intermediate B2+) Workbook. –
Newbury: Express Publishing, 2008. – 136 p.
3. Evans V., Obee B. Upstream (Advanced C1+) Student’s book / V. Evans,
B. Obee. – Newbury: Express Publishing, 2008. – 256 p.
4. Evans V., Obee B. Upstream (Advanced C1+) Workbook / V. Evans, B.
Obee. – Newbury: Express Publishing, 2008. – 136 p.
5. Черноватий Л. М., Карабан В. І. та ін. Практичний курс англійської мови. Частина 1. Підручник для студентів молодших курсів вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність «Переклад»). Вінниця, НОВА КНИГА, 2005. 432 с.
6. Черноватий Л. М., Карабан В. І. та ін. Практичний курс англійської мови: Підручник для студентів другого курсу вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність «Переклад»). Вінниця: НОВА КНИГА, 2005. 356 с.
7. Черноватий Л. М., Карабан В. І. та ін. Практичний курс англійської мови: Підручник для студентів третього курсу вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність «Переклад»). Вінниця: Нова книга, 2006. 520 с.
8. Черноватий Л. М., Карабан В. І., Ковальчук Н. М., Ярощук І. П., Ганічева Т. В., Кукуєва Н. О. Практичний курс англійської мови: Підручник для студентів четвертого курсу вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність «Переклад»). Вінниця: Нова Книга, 2008. 608 с.
СИЛАБУС ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «Друга іноземна мова (англійська)»
Мета освітнього компонента – розвинути іншомовну комунікативну компетенцію здобувачів освіти до такого рівня, який дозволить їм застосовувати англійську мову точно та впевнено у різних життєвих ситуаціях особистої, академічної та професійної сфер.
Завдання освітнього компонента – допомагати здобувачам освіти опановувати мову та метамову, які дозволяють їм висловлювати гіпотези, обговорювати, аналізувати та досліджувати застосування англійської мови; виховувати студентів як самостійних користувачів мови з наголосом на стратегії для подальшого удосконалення в майбутньому навчанні та професійній діяльності; поглибити знання студентів про устрій суспільства і культури міжнародних академічних та суспільних громад, в яких розмовляють англійською мовою.
ЗК 1. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 3. Здатність бути критичним і самокритичним. Здатність до критичного і системно-раціоналізованого мислення мислення й ціннісно-світоглядної реалізації особистості, толерантності до різних ідей, принципово нових точок зору і фактів дійсності, що ґрунтуються на системному теоретичному світогляді.
ЗК 4. Здатність учитися впродовж життя й оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 5. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 6 Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК 8. Здатність працювати в команді та автономно.
ЗК 9. Здатність спілкуватися іноземною мовою, опрацьовувати фахову літературу
іноземною мовою.
ЗК 10. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. Усвідомлена повага до різноманіття культур.
ЗК. 11. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 12. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 13. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, зокрема для вирішення стандартних завдань професійної діяльності.
про мову як особливу знакову систему, її природу та функції, про генетичну і структурну типологію мов світу; фонетичний, лексичний, граматичний рівні мови. ФК1. Усвідомлення структури філологічної науки та її теоретичних основ.
ФК2. Базові уявлення про мову як особливу знакову систему, її природу та функції,
про генетичну і структурну типологію мов світу; фонетичний, лексичний, граматичний рівні мови.
ФК3. Здатність використовувати в професійній діяльності знання з теорії та історії
1. Crosing Barriers.
2. Moods and Feelings.
3. Making a Living.
4. Make Yourself at Home.
5. Modern Living.
6. Going Places.
7. History.
8. Learning Lessons.
9. Planet Issues.
10. The Cycle of Life.
11. Something to shout about.
12. Escape Artists.
13. People Power.
14. Growing Concerns.
15. Our changing world.
16. A job well done.
17. Fit for life.
18. Live and learn.
19. The image business.
20. Shop around.
Базові
1. Evans V., Dooley J. Upstream (Upper Intermediate B2+) Student’s book. –
Newbury: Express Publishing, 2008. – 265 p.
2. Evans V., Dooley J. Upstream (Upper Intermediate B2+) Workbook. –
Newbury: Express Publishing, 2008. – 136 p.
3. Evans V., Obee B. Upstream (Advanced C1+) Student’s book / V. Evans,
B. Obee. – Newbury: Express Publishing, 2008. – 256 p.
4. Evans V., Obee B. Upstream (Advanced C1+) Workbook / V. Evans, B.
Obee. – Newbury: Express Publishing, 2008. – 136 p.
5. Черноватий Л. М., Карабан В. І. та ін. Практичний курс англійської мови. Частина 1. Підручник для студентів молодших курсів вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність «Переклад»). Вінниця, НОВА КНИГА, 2005. 432 с.
6. Черноватий Л. М., Карабан В. І. та ін. Практичний курс англійської мови: Підручник для студентів другого курсу вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність «Переклад»). Вінниця: НОВА КНИГА, 2005. 356 с.
7. Черноватий Л. М., Карабан В. І. та ін. Практичний курс англійської мови: Підручник для студентів третього курсу вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність «Переклад»). Вінниця: Нова книга, 2006. 520 с.
8. Черноватий Л. М., Карабан В. І., Ковальчук Н. М., Ярощук І. П., Ганічева Т. В., Кукуєва Н. О. Практичний курс англійської мови: Підручник для студентів четвертого курсу вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність «Переклад»). Вінниця: Нова Книга, 2008. 608 с.
- Викладач: Демченко Надія Олександрівна