Дидактика, як загальна теорія освіти і навчання, розглядає загальні положення й закономірності, властиві навчанню всіх предметів.
Дидактика належить до системи гуманітарних загальнолюдських знань, через це має взаємозв’язки практично з усіма науками.
Мета вивчення курсу “Дидактика” – надати майбутнім вихователям розуміння сутності дидактики дошкільної освіти та шляхів застосування її закономірностей у різних умовах навчання дошкільників; розвивати педагогічне мислення здобувачів освіти.
Основні завдання дисципліни:
- методичні: розкрити основні складові дидактики: її виникнення, предмет, завдання, зміст дошкільної освіти, процес навчання, його закономірності, принципи, методи, технології, форми організації, новітні підходи до контролю й оцінювання результатів навчання; розвиток дидактичних систем дошкільної освіти в зарубіжних країнах;
- пізнавальні: розкрити найважливіші загальні залежності між цілями, змістом, умовами та результатами навчання; підвести до розуміння, що головні цінностей в освіті – дитина та педагог, здатний розвивати, захищати та оберігати індивідуальність вихованця;
- практичні: навчити здобувачів освіти використовувати навчальний матеріал у конкретних умовах педагогічної ситуації, спираючись на засвоєні теоретичні положення; підготувати до свідомого оволодіння дидактичними уміннями та технологіями; залучати до діяльності творчого характеру (виступу, доповіді, плану дії тощо);
- виховні - виховувати у здобувачів освіти працьовитість, відповідальність до виконання завдань курсу і майбутньої професії; дисциплінованість, самостійність.
Дидактика належить до системи гуманітарних загальнолюдських знань, через це має взаємозв’язки практично з усіма науками.
Мета вивчення курсу “Дидактика” – надати майбутнім вихователям розуміння сутності дидактики дошкільної освіти та шляхів застосування її закономірностей у різних умовах навчання дошкільників; розвивати педагогічне мислення здобувачів освіти.
Основні завдання дисципліни:
- методичні: розкрити основні складові дидактики: її виникнення, предмет, завдання, зміст дошкільної освіти, процес навчання, його закономірності, принципи, методи, технології, форми організації, новітні підходи до контролю й оцінювання результатів навчання; розвиток дидактичних систем дошкільної освіти в зарубіжних країнах;
- пізнавальні: розкрити найважливіші загальні залежності між цілями, змістом, умовами та результатами навчання; підвести до розуміння, що головні цінностей в освіті – дитина та педагог, здатний розвивати, захищати та оберігати індивідуальність вихованця;
- практичні: навчити здобувачів освіти використовувати навчальний матеріал у конкретних умовах педагогічної ситуації, спираючись на засвоєні теоретичні положення; підготувати до свідомого оволодіння дидактичними уміннями та технологіями; залучати до діяльності творчого характеру (виступу, доповіді, плану дії тощо);
- виховні - виховувати у здобувачів освіти працьовитість, відповідальність до виконання завдань курсу і майбутньої професії; дисциплінованість, самостійність.
- Викладач: Фоменко Ганна Анатоліївна