Вивчення курсу «Методика розвитку мовлення і навчання елементів грамоти» є частиною загальної системи освіти майбутніх педагогів. Курс є особливо важливим для вивчення в рамках спеціальності «Дошкільна освіта», оскільки закладає основу теоретичних і практичних знань з розвитку мовлення та елементів граматики, необхідних для педагогічної діяльності: виховання мовленнєвої особистості дитини, своєчасного та ефективного опанування мовленням та мовою, для здійснення комунікативно-мовленнєвої діяльності; оволодіння дитиною літературними нормами і культурою мовлення та спілкування.
Мета дисципліни – ознайомлення майбутніх фахівців з теоретичними знаннями, лінгвістичними, лінгводидактичними, психофізіологічними засадами навчання рідної мови та формування професійно-мовленнєвої компетентності щодо розвитку мовлення дітей дошкільного віку, навчання їх рідної мови, виховання мовленнєвої культури.
Основні завдання дисципліни:
- озброєння здобувачів освіти науковими знаннями з мовознавства, які є обов'язковою умовою ефективності розробки навчальних технологій мовленнєвої діяльності та спілкування дітей дошкільного віку;
- озброєння здобувачів освіти знаннями з методики розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей від народження до 6 (7) років;
- формування у здобувачів освіти умінь і навичок планування різних видів роботи з розвитку мовлення, навчання мови, виховання мовленнєвої культури в різних вікових групах дошкільного навчального закладу;
- прищеплення здобувачам освіти навичок коригування відхилень і вад у мовленні дітей, що виникли за різних причин.
Мета дисципліни – ознайомлення майбутніх фахівців з теоретичними знаннями, лінгвістичними, лінгводидактичними, психофізіологічними засадами навчання рідної мови та формування професійно-мовленнєвої компетентності щодо розвитку мовлення дітей дошкільного віку, навчання їх рідної мови, виховання мовленнєвої культури.
Основні завдання дисципліни:
- озброєння здобувачів освіти науковими знаннями з мовознавства, які є обов'язковою умовою ефективності розробки навчальних технологій мовленнєвої діяльності та спілкування дітей дошкільного віку;
- озброєння здобувачів освіти знаннями з методики розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей від народження до 6 (7) років;
- формування у здобувачів освіти умінь і навичок планування різних видів роботи з розвитку мовлення, навчання мови, виховання мовленнєвої культури в різних вікових групах дошкільного навчального закладу;
- прищеплення здобувачам освіти навичок коригування відхилень і вад у мовленні дітей, що виникли за різних причин.
- Викладач: Фоменко Ганна Анатоліївна