Програма курсу передбачає теоретичне та практичне опанування здобувачами освіти основ педагогічної професії, особливості педагогічної діяльності вихователя, його професіоналізму.
Метою курсу «Теорія і методика співпраці з родиною» – є обґрунтування важливості соціальної ролі родини, особливості співпраці сімейного і суспільного дошкільного виховання, знайомство їх з видами, особливостями, функціями сучасної родини, розкриття змісту основних форм співпраці з родиною, знайомство з особливостями, сучасними тенденціями розвитку сімейного виховання, документами, що регламентують і регулюють сімейну політику України.
Завдання курсу:
1. Сприяти міцному усвідомленому засвоєнню здобувачами освіти змісту і суті курсу, розумінню ролі родини і дошкільного закладу у виховання дошкільників;
2. Ознайомити зі змістом та основними формами співпраці з родинами в умовах дошкільного закладу і поза ним;
3. Ознайомити майбутніх вихователів із системою законодавчих документів, що регламентують сімейну політику і захищають дитинство.
4. Опанувати практичні методи та прийоми співпраці дошкільного закладу із родинами;
5. Виховувати прагнення й інтерес до організації взаємодії дошкільних закладів з родинами
Метою курсу «Теорія і методика співпраці з родиною» – є обґрунтування важливості соціальної ролі родини, особливості співпраці сімейного і суспільного дошкільного виховання, знайомство їх з видами, особливостями, функціями сучасної родини, розкриття змісту основних форм співпраці з родиною, знайомство з особливостями, сучасними тенденціями розвитку сімейного виховання, документами, що регламентують і регулюють сімейну політику України.
Завдання курсу:
1. Сприяти міцному усвідомленому засвоєнню здобувачами освіти змісту і суті курсу, розумінню ролі родини і дошкільного закладу у виховання дошкільників;
2. Ознайомити зі змістом та основними формами співпраці з родинами в умовах дошкільного закладу і поза ним;
3. Ознайомити майбутніх вихователів із системою законодавчих документів, що регламентують сімейну політику і захищають дитинство.
4. Опанувати практичні методи та прийоми співпраці дошкільного закладу із родинами;
5. Виховувати прагнення й інтерес до організації взаємодії дошкільних закладів з родинами
- Викладач: Фоменко Ганна Анатоліївна