Програма курсу передбачає теоретичне та практичне опанування здобувачами освіти основ педагогічної професії, особливості педагогічної діяльності вихователя, його професіоналізму.
Мета – розкриття основних понять навчання і виховання дітей старшого дошкільного віку, їх підготовки до навчання в школі. Формування у здобувачів освіти психолого-педагогічної готовності до майбутньої професійної діяльності.
Завдання дисципліни:
– забезпечити широку теоретичну базу, що розкриває загальні та спеціальні закономірності процесу підготовки дитини до школи;
– надати здобувачам освіти знання про наступність, спадкоємність, перспективність у системі безперервної освіти, адаптації дитини до шкільного навчання;
– на базі засвоєних теоретичних знань розвивати у здобувачів освіти творче мислення, яке допоможе їм у вирішенні різноманітних методичних завдань, що виникають у навчально-виховному процесі під час розв’язання питань, пов’язаних з підготовкою дитини до школи;
– ознайомити здобувачів освіти з найбільш відомими методичними напрямками, системами і методами, нормами та засобами підготовки дитини до школи, а також сформувати у них вміння творчо застосовувати свої знання на практиці у дошкільних навчальних закладах;
– сформувати у здобувачів освіти дослідницькі вміння, пізнавальні потреби і пізнавальний інтерес;
– розвивати креативність, усвідомлення професійної та особистісної значущості в оволодінні дослідницькими вміннями.