Педагогічна практика у дошкільних навчальних закладах є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою.
Попередні умови (дисципліни) необхідні для вивчення даної дисципліни «Основи педагогічної майстерності», «Дитяча психологія», «Українська мова за професійним спрямуванням», «Анатомія, фізіологія і гігієна дітей дошкільного віку», «Вступ до спеціальності», «Методика музичного виховання», «Педагогіка – загальна дошкільна», «Культура мовлення і практикум з виразного читання», «Методика фізичного виховання», «Основи природознавства і методика знайомлення дітей з природою», «Література для дітей дошкільного віку», «Методика розвитку мовлення і навчання елементів грамоти», «Методика формування елементарних математичних уявлень», «Теорія і методика художньо-естетичного розвитку дітей»
Мета педагогічної практики – формування умінь застосовувати знання в процесі вирішення педагогічних завдань в умовах реального навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу.
Завдання педагогічної практики:
- вчити здобувачів освіти організувати процес навчання і виховання дітей дошкільного віку відповідно до сучасних вимог педагогічної науки, шукати шляхи його оптимізації;
- формувати у здобувачів освіти систему педагогічних умінь, необхідних для виконання функцій вихователя дошкільного навчального закладу;
- вдосконалювати вміння здобувачів освіти аналізувати свою педагогічну діяльність, самостійно знаходити шляхи її покращення, ставити завдання щодо власної самоосвіти.
Попередні умови (дисципліни) необхідні для вивчення даної дисципліни «Основи педагогічної майстерності», «Дитяча психологія», «Українська мова за професійним спрямуванням», «Анатомія, фізіологія і гігієна дітей дошкільного віку», «Вступ до спеціальності», «Методика музичного виховання», «Педагогіка – загальна дошкільна», «Культура мовлення і практикум з виразного читання», «Методика фізичного виховання», «Основи природознавства і методика знайомлення дітей з природою», «Література для дітей дошкільного віку», «Методика розвитку мовлення і навчання елементів грамоти», «Методика формування елементарних математичних уявлень», «Теорія і методика художньо-естетичного розвитку дітей»
Мета педагогічної практики – формування умінь застосовувати знання в процесі вирішення педагогічних завдань в умовах реального навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу.
Завдання педагогічної практики:
- вчити здобувачів освіти організувати процес навчання і виховання дітей дошкільного віку відповідно до сучасних вимог педагогічної науки, шукати шляхи його оптимізації;
- формувати у здобувачів освіти систему педагогічних умінь, необхідних для виконання функцій вихователя дошкільного навчального закладу;
- вдосконалювати вміння здобувачів освіти аналізувати свою педагогічну діяльність, самостійно знаходити шляхи її покращення, ставити завдання щодо власної самоосвіти.
- Викладач: Фоменко Ганна Анатоліївна