- Teacher: Анжеліка Володимирівна Гришина
Шановні студенти, навчальну дисципліну «Професійна комунікація» присвячено підвищенню рівня культури спілкування майбутніх фахівців передвищої освіти, що сприятиме оптимізації їх професійної діяльності.
Професійна комунікація є відображенням моральної практики і моральних відносин. Вона випливає із сукупності певних норм, моральних принципів, мотивів і ціннісних орієнтацій. Тому важливо, щоб молодий фахівець був не тільки підготовлений до майбутнього як знавець своєї спеціальності, а й сприйняв загальнолюдську моральність, закономірності взаємодії в колективі під час виконання професійних завдань.
Програма навчальної дисципліни надає студентам можливість розвивати мовну компетентність і стратегії, які їм необхідні для ефективної участі в освітньому процесі і в тих ситуаціях професійного спілкування, в яких вони можуть опинитися. Це допомагає підвищити мобільність та конкурентоспроможність випускників на ринку праці.
викладач Носаль Віталій Володимирович телефон для зв'язку +380666124774
- Teacher: Віталій Володимирович Носаль
Шановні здобувачі освіти! Вітаю Вас на сторінці курсу "Філософія". Даний курс познайомить Вас з етапами становлення та розвитку філософської думки і в цілому філософії як науки. Курс включає 9 практичних робіт, модульно-контрольну роботу і по бажанню контрольно-самостійну роботу. В працесі роботи будемо використовувати лекційно-презентаційні матеріали. Бажаю успіхів у вивченні курсу.
Шкала оцінювання: національна та ECTS (для ознайомлення)
Сума балів за всі види навчальної діяльності Оцінка ECTS Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики для заліку
90 – 100 А відмінно зараховано
83 – 89 В добре
75 – 82 С
63 – 74 D задовільно
50 – 62 Е
21 – 49 FX незадовільно
з можливістю повторного складання не зараховано
з можливістю повторного складання
0 – 20 F незадовільно
з обов’язковим повторним вивченням дисципліни не зараховано
з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
Вид діяльності Критерії оцінювання Кількість Бали
Виконання завдань практичних занять студентами груп
ФВ-2, ІБАС-2,
ДЗ-3(9), ГРС-3(9), ГРС-4(9), ГРС-2, ДЗ-2 Всі завдання виконано вчасно, обґрунтовано, повно, правильно, з використанням основної та додаткової літератури, носять творчий характер. 9Х7 балів 0-63
КМР №1 Представлено правильні й повні відповіді на тестові завдання модульного контролю. 1Х27балів 0-27
КСР Виконані додаткові завдання: презентації, проекти, робота з джерелами, участь у конкурсах та інші форми роботи та досягнень. 10 0-10
РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ДО КУРСУ ФІЛОСОФІЇ
1.Андрущенко В. П., Михальченко М. І. Сучасна соціальна філосо¬фія. — К., 1996.
2. Блецкан М. І., Логойде В. М. Філософія, онтологія, гнесеологія, діалектика: Курс лекцій. — Ужгород, 1999.
3.Головко Б. А. Філософська антропологія. — К., 1997.
2. Горак А. І. Філософія. — К., 1998.
3. Горський В. С. Історія української філософії: Курс лекцій. — К., 1996.
4. Гуревич П. С. Основи філософії: Навчальний посібник — М., 2000.
5. Історія філософії України: Підручник / М. Ф. Тарасенко, М. Ю. Ру¬син та ін.) — К., 1994.
6. Кондзьолка В. В. Філософія історії. — Львів, 1996.
7. Конституція України.
8. Кульчицький О. Основи філософії і філософських наук. — Львів, 1995.
9. Петрушенко В. Л. Філософія: Курс лекцій. — К., Львів, 2001.
10. Причепій Є. М., Черній А. М., Гвоздецький В. Д., Чекаль Л. А. Філо-софія: Посібник. — К., 2001.
11. Ручка А. А. Соціальні цінності і норми. — К., 1976.
12. Філософія: Підручник / І. В. Бичко, І. В. Бойченко та ін. — К.,
2001.
13. Філософія: Підручник // За ред. І. Ф. Надольного — К., 2001.
14. Філософія: Підручник / /За ред. М. І. Горлача, В. Г. Кременя, В. К. Рибалка. — Харків, 2000.
- Teacher: Олександр Миколайович Карпенко
1. Мета навчальної дисципліни
Формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок щодо організації діяльності підприємств готельно-ресторанного господарства, забезпечення високої якості обслуговування, управління персоналом і ресурсами.
2. Завдання дисципліни
• ознайомити з особливостями функціонування готельно-ресторанних підприємств;
• сформувати компетентності щодо організації технологічних процесів;
• навчити застосовувати стандарти обслуговування та управління якістю;
• розвинути практичні навички управління персоналом;
• підготувати до вирішення виробничих і організаційних завдань у сфері HoReCa.
Викладач Іванова Ю.М, uliaiiv984@gmail.com
- Teacher: Юлія Миколаївна Іванова
Викладач Носаль В.В. +380666124774
- Teacher: Віталій Володимирович Носаль